miércoles, 6 de noviembre de 2013

III Mitja Marató i I Quarta de Marató Vila de Pego

III Mitja Marató i I Quarta de Marató Vila de Pego

El passat 21 de setembre es va disputar la III edició de la Mitja Marató Vila de Pego i, conjuntament, la I Quarta de Marató. La prova dels 21,096, a més d'haver canviat les hivernals dates en que es van disputar les dues primeres edicions, l'últim diumenge de gener, ha canviat també el seu recorregut. A diferència de les edicions anteriors, que es donaven dues voltes a un circuit entre urbà i de camins rurals pròxims a la localitat, en aquesta ocasió 10 Km, de 5 al 15, transcorrien per la Marjal de Pego. Hi participaren dos corredors del CA Altea amb els següents temps:


David Jiménez Antón1:41:27
José Angel Gaspar Acàmer2:11:25

Per altra banda, a la primera edició de la prova de 10,5 Km, hi va participar Ángel López Amor, del nostre club, amb un magnífic crono de 46:09, acò és un ritme de 4,07 min/Km. A més, va quedar el segon de la seua categoria (junior masculí) i la posició 13 en la general. En la fotografia que s'adjunta és el primer per l'esquerra, en el moment de rebre el trofeu al pòdium:


Si voleu seguir-lo ací teniu el seu blog personal: Ángel López Amor

El pasado 21 de septiembre se disputó la III Mitja Marató Vila de Pego y, conjuntamente, la I Quarta de Marató. La prueba de los 21,096, además de haber cambiado las hibernales fechas en las que se disputaron las dos primeras ediciones (el último domingo de enero), ha cambiado también su recorrido. A diferencia de las ediciones anteriores, en las que se daban dos vueltas a un circuito entre urbano y de caminos rurales próximos a la localidad, en esta ocasión 10 Km (del 5 al 15) transcurrian por la Marjal de Pego. Participaron dos corredors del CA Altea con los siguientes tiempos:

David Jiménez Antón1:41:27
José Angel Gaspar Acàmer2:11:25

Por otro lado, en la primera edición de la prueba de 10,5 Km participó Ángel López Amor, de nuestro club, con un magnífico crono de 46:09, resultando un ritmo de 4,07 min/Km. Además, quedó el segundo de su categoría (junior masculino) y la 13 posición en la general. En la fotografía que se adjunta es el primero por la izquierda, en el momento de recibir el trofeo en el podio.

Si quieres seguirle aquí tienes su blog personal: Ángel López Amor

(soon in English)

0 comentarios:

Publicar un comentario